Waterpolo

L’equip espanyol compleix contra Austràlia (8-18) i s’assegura la primera plaça de grup en la copa del món

La selecció espa­nyola ha fet els deu­res con­tra Austràlia (8-18), s’ha asse­gu­rat la pri­mera plaça de grup en la pri­mera fase de la copa del món i un cre­ua­ment més asse­qui­ble en els quarts de la super­fi­nal de Los Ange­les. L’equip de David Martín ha mar­cat diferències des del pri­mer quart (1-3, 2-4, 3-5 i 2-6) i ha tin­gut en el navarrès Alberto Munárriz, autor de cinc gols, el seu juga­dor més efec­tiu.

Després de 4 minuts d’impre­ci­si­ons per totes dues ban­des, Ber­nat Sana­huja ha tren­cat el glaç amb un xut ajus­tat al pal. Unai Biel, en la segona supe­ri­o­ri­tat, i Alberto Munárriz, en tran­sició, també han mar­cat en un pri­mer quart que s’ha resolt amb un par­cial d’1-3. L’únic gol aus­tralià ha arri­bat de rebot. Andrew Ford ha xutat sense angle i el mateix por­ter Edu Lor­rio s’ha introduït la pilota dins la por­te­ria. En el segon quart, l’equip de David Martín ha tret petroli amb les pilo­tes ser­vi­des al boies, amb gols d’Òscar Asen­sio i Roger Tahull. També han forçat un penal que ha exe­cu­tat Alberto Bar­roso i una supe­ri­o­ri­tat que ha cul­mi­nat amb la segona diana de Munárriz. Sense prémer l’acce­le­ra­dor en defensa, el con­junt espa­nyol arri­bava al des­cans amb 4 gols de renda (3-7).

Molt efec­tiu en les acci­ons de supe­ri­o­ri­tat, el con­junt de Martín ha incre­men­tat la bretxa després de la represa. Caba­nas, de penal, Malla­rach, per par­tida doble, Tahull i Munárriz han estat els exe­cu­tors del ter­cer quart (6-12). Sense més història i amb el par­tit ja deci­dit, el con­junt espa­nyol s’ha apun­tat també l’últim par­cial (2-6). Per­rone s’ha afe­git a la festa, Sana­huja ha mar­cat a plaer i la resta de dia­nes han estat de penal, amb dos més de Munárriz, i els dos últims de Bar­roso i Caba­nas.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.