La federació d’atletisme renova la seva imatge
La presidenta de la FCA Mercè Rosich presenta la nova marca, el nou logotip i els nous colors corporatius per millorar la comunicació i donar més visibilitat al seu esport
La Federació Catalana d’Atletisme (FCA) ha presentat aquest vespre la seva nova marca, nou logotip i nous colors corporatius, amb la qual pretén fer un pas endavant en quant a visibilitat. La presidenta de la FCA Mercè Rosich ha explicat quin ha estat el procés per arribar fins aquí: “Teníem tres grans reptes en aquest inici de mandat, un d’ells era el canvi de la comunicació i fer-nos visibles. Ens vam marcar tirar-ho endavant amb fidelitat, complicitat i ambició. Respirem molta il·lusió i volem promoure una societat activa, dinàmica i il·lusionada, reivindicant l’esforç que significa l’atletisme. I per això vam decidir trobar una marca fresca, actual, que representés tot el que volem aconseguir.” Rosich ha volgut destacar, d’altra banda, que aquest canvi no s’acaba aquí. En els propers mesos, la transició seguirà i també es canviarà la plana web, tancant aquest procés iniciat avui.
L’empresa que ho ha portat a terme ha estat E2S, agència especialitzada en màrqueting i publicitat focalitzada cap el branding esportiu. Núria Sala, directora creativa, ha estat l’encarregada d’explicar els motius d’escollir el nou logotip i els nous colors. “Volem generar un gran impacte entre els atletes i seguidors de l’atletisme, de totes les edats i disciplines”, ha remarcat. Sala ha explicat com ha estat el procés i el motiu final: “Hem volgut potenciar l’acrònim FCA, mantenint el dinamisme i explorant l’escala de colors. A més a més, portarem unes aplicacions molt atractives, que la pròpia marca ens doni l’opció d’ensenyar quelcom atractiu i rellevant”.
A partir d’ara, aquest nou logotip i els nous colors ja es podran veure a les competicions, als comunicats oficials, als roll-ups, plafons i material divers de la Federació Catalana d’Atletisme.