Nova marca de la federació catalana
Atletisme. La FCA renova la seva imatge amb el repte de fer un producte més vendible i atractiu
Un dels grans reptes de la junta encapçalada per Mercè Rosich quan ara fa un any va accedir a la presidència de la federació catalana era fer de l’atletisme un producte més atractiu i vendible. Amb aquest propòsit, ahir va presentar la nova imatge de la FCA, un acrònim que es vol potenciar i que anirà molt lligat a tres dels valors promoguts per l’atletisme: fidelitat, complicitat i ambició. El nou logotip, amb formes arrodonides similars a una pista d’atletisme, substituirà l’antic, que ja tenia més de vint anys de vigència, des del primer mandat de Romà Cuyàs. “Teníem tres grans reptes en aquest inici de mandat, un era el canvi de la comunicació i fer-nos visibles. Ens vam marcar tirar-ho endavant amb fidelitat, complicitat i ambició. Respirem molta il·lusió i volem promoure una societat activa, dinàmica i il·lusionada, reivindicant l’esforç que significa l’atletisme. I per això vam decidir trobar una marca fresca, actual, que representés tot el que volem aconseguir”, va remarcar Rosich en l’acte de presentació. La presidenta de la FCA confia que el canvi de marca faciliti el màxim suport comercial a través de patrocinadors. En tot cas, els canvis no acaben aquí perquè en els pròxims mesos també es treballarà en la renovació d’un lloc web més àgil i amb més informació.
L’empresa que ha tingut cura de crear la nova imatge de la FCA és E2S, una agència especialitzada en màrqueting i publicitat focalitzada cap el branding esportiu. “Volem generar un gran impacte entre els atletes i els seguidors d’atletisme de totes les edats i disciplines. Hem volgut potenciar l’acrònim FCA mantenint el dinamisme i explorant l’escala de colors. A més, portarem unes aplicacions molt atractives”, explica la directora creativa Núria Sala.