Atletisme

La Lloretrail marca el camí del mundial d’Innsbruck

Atletisme. La 4a edició de la prova serà diumenge en el marc del campionat d’Espanya de curses de muntanya i aplegarà els principals especialistes

La 4a edició de la Llo­re­trail aple­garà diu­menge els millors espe­ci­a­lis­tes espa­nyols de cur­ses de mun­ta­nya a la recerca d’un bit­llet per al mun­dial d’Inns­bruck, el 6 i 7 de juny. El murcià Álex García Car­ri­llo és el defen­sor del títol esta­tal i tindrà com a prin­ci­pals rivals Andreu Bla­nes, Gui­llermo Albert, Mario Mira­bel i el català Edu­ard Hernández (CE Penedès), entre d’altres. La cursa feme­nina es pre­senta més oberta, ja que no hi serà la cam­pi­ona vigent, Sara Alonso, que s’està recu­pe­rant d’una lesió. Entre les aspi­rants a les pla­ces d’honor i també a gua­nyar-se la pre­se­lecció per al mun­dial, s’haurà de comp­tar amb les cata­la­nes Sheila Avilés (Adi­das), Eli­sa­beth Gor­don (CE Mon­tornès), Marta Molist (CA Vic) i Gisela Carrión (CE Penedès). La cursa es dis­pu­tarà en un cir­cuit de 16 km i un des­ni­vell posi­tiu de 596 metres.

Acte de pre­sen­tació

Ahir es va fer la pre­sen­tació de la prova amb la presència de l’alcalde de Llo­ret, Albert Robert; la regi­dora d’Esports, Anna García Cas­tany; el repre­sen­tant ter­ri­to­rial de la FCA, Josep Massa; la direc­tora de La Sansi, Bea Caba­llero; la gerent d’Acerko Tati­ana Zam­nius, i el direc­tor de l’ins­ti­tut Roca­grossa, Qui­que Molina. Al matí, una tren­tena d’alum­nes de l’ins­ti­tut, acom­pa­nyats de l’orga­nit­za­dor Josep Lluís Blanco, havien fet un plog­ging (com­bi­nació de pràctica espor­tiva a l’aire lliure amb reco­llida d’escom­bra­ries) pel turó d’en Buc i els vol­tants, per alguns dels indrets on trans­cor­rerà la cursa.

El tret de sor­tida de la prova del cam­pi­o­nat d’Espa­nya abso­lut, sub 23 i màster fins a M65 serà a les 9.30 h a la Font de la Kaikuta, i a con­ti­nu­ació, des del calaix 2, començarà la prova popu­lar de 16 km. A les 9.45 h es farà la sor­tida de la cursa de 7 km (amb 200 m de des­ni­vell) del cam­pi­o­nat esta­tal (sub 20, sub 18 i màster M70) i tot seguit, la prova popu­lar open. Amb les ins­crip­ci­ons encara ober­tes, ja hi ha de moment més de 700 par­ti­ci­pants de 12 naci­o­na­li­tats.

LES XIFRES

16
quilòmetres
i un desnivell positiu de 596 m és la distància de la prova llarga absoluta.
700
participants
de 12 nacionalitats, tot i que les inscripcions encara estan obertes.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)