Esports de muntanya

Daniel Jung i Mavi Gil s’apunten la Costa Brava Stage Run

L’italià Daniel Jung i la sol­so­nenca Mavi Gil son els gua­nya­dors de la cin­quena Costa Brava Stage Run, dis­pu­tada des de diven­dres i que té en Geof­froy Jadoul i Amparo Escrich els ven­ce­dors de la versió curta. La cita, per la qual es van exhau­rir les ins­crip­ci­ons al novem­bre, va de Bla­nes a Port­bou i tenia el 70% dels par­ti­ci­pants de fora de l’estat i, pel que fa les dones, eren el 35%.

Jung es va impo­sar en le stres eta­pes, que suma­ven 120 quilòmetres, amb l’austríac Phi­lipp Aus­ser­ho­fer segon i el bar­ce­loní, Joan Sola­nas ter­cer. Mavi Gil va acon­se­guir el tri­omf amb la victòria en la ter­cera etapa que reso­lia el frec a frec amb Mari­anne Rhode, segona. Tabea Fian com­pleta el podi femení. “És una ruta espec­ta­cu­lar, amb un recor­re­gut dur i força trenca cames, amb bas­tant des­ni­vell” afir­mava Gil, que posava en valor el nivell orga­nit­za­tiu per l’esforç de logística que com­porta.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)