Ciclisme

El Massi-Tactic es reforça amb la russa Valeria Valgonen

El Massi-Tac­tic UCI Women’s Cycling Team reforça la seva plan­ti­lla amb la incor­po­ració de Vale­ria Val­go­nen, una ciclista russa de 20 anys que s’uneix a l’equip fins al final de la pre­sent tem­po­rada. És l’actual cam­pi­ona del seu país en ciclisme en pista i també va ser la millor del món en per­se­cució en cate­go­ria júnior. Espe­ci­a­lista a l’esprint, igual­ment s’adapta bé a la mitja mun­ta­nya. Debu­tarà demà dis­sabte amb l’equip de Tor­ro­e­lla de Montgrí, que com­pe­tirà al III Gran Premi de Villa­qui­lam­bre, a León. Es tracta de la quarta prova pun­tu­a­ble de la Copa d’Espa­nya Feme­nina Cofi­dis, una com­pe­tició que ja ha pas­sat per Noja, Bea­sain i Pon­te­ve­dra. A ter­res galle­gues, pre­ci­sa­ment, es va impo­sar la fran­cesa del Massi-Tac­tic Cécile Lejeune el pas­sat 26 de març.

Sergi Güell, pre­si­dent del Club Ciclista Baix Ter, fa una valo­ració d’aquest fit­xatge: “És una jove pro­mesa de només 20 anys que com­bina el ciclisme en pista i també de car­re­tera. És una cor­re­dora molt potent, amb una molt bona punta de velo­ci­tat, que passa bé la mitja mun­ta­nya. Té talent, es mou bé al pilot, porta com­pe­tint tota la seva vida i pel con­flicte bèl·lic s’havia que­dat sense equip. Espe­rem que ens ajudi i sigui un ele­ment impor­tant durant aquesta tem­po­rada a les cur­ses que es resol­guin a l’esprint”. Vale­ria Val­go­nen explica que “m’agrada molt dis­pu­tar les cur­ses per equips, però també aca­bar en trams curs. Espero que aquest any pugui donar un cop de mà a l’equip a acon­se­guir els seus objec­tius”.

Val­go­nen s’estrena demà a Lleó en una prova amb sor­tida i arri­bada a Nava­te­jera que pre­senta un recor­re­gut de 83 quilòmetres, amb dues vol­tes en un cir­cuit al qual se li afe­geix un tram urbà i una ascensió a 5 quilòmetres de la línia de meta. Més de 400 ciclis­tes hi estan ins­cri­tes, en dife­rents cate­go­ries. Per part del con­junt empor­danès també hi com­pe­ti­ran Jen­ni­fer Ducu­ara, Cécile Lejeune, Petra Zsankó, Patri­cia Ortega, Vera Vilaça i Eli­sa­bet Escur­sell.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)