Waterpolo

L’Astralpool CN Sabadell ja espera rival a la final

L’equip vallesà torna a superar el CE Mediterrani (10-17) en el segon duel de semifinals

L’Astral­pool CN Saba­dell ha tor­nat a superar amb suficiència el CE Medi­ter­rani (10-17) en el segon assalt de la semi­fi­nal i ja espera rival en la final al títol de lliga. El par­cial en el ter­cer quart (1-3, 3-3, 16 i 5-5) ha estat deter­mi­nant en la segona victòria valle­sana. Les gole­ja­do­res locals han estat Dani­ela Moreno (3), Clara Espar (2), Ana Mar­cos, Mari­ona Vila­dot, Alba Muñoz, Sarah Lizotte i Paula Crespí, men­tre que el CN Saba­dell han mar­cat Maica (3), Paula Lei­ton (3), Mag­gie Stef­fens (3), Irene Casado (2), Irene González (2), Judith Forca (2), Bea Ortiz i Sabrina van der Sloot.

L’inici de par­tit ha estat simi­lar al de dimarts. Sòlid en defensa i ràpid en les tran­si­ci­ons, l’equip de David Palma s’ha apun­tat un pri­mer par­cial d’1-3. Si la renda no ha estat més àmplia ha estat, en part, gràcies a les bones inter­ven­ci­ons de Gabri­e­lla Palm a la por­te­ria. El con­junt local ha fet un pas enda­vant en el segon quart i ha res­post a l’inter­canvi de gols per arri­bar al des­cans amb un ajus­tat 4-6. Després de la represa, però, el CN Saba­dell ha posat la directa i ha sen­ten­ciat el par­tit i l’eli­mi­natòria amb un con­tun­dent 1-6. Amb el par­tit deci­dit, l’últim quart ha aca­bat amb tau­les.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)