Tennis

Bolsova és a un triomf del quadre de París

Tennis. Supera la francesa Paquet per 6-4 i 6- 7 (2) i 6-4 en 3h09 i avui es juga l’accés contra l’eslovena Tamara Zidansek (4)

La pala­fru­ge­llenca Ali­ona Bol­sova va superar el segon par­tit de la fase prèvia de Roland Gar­ros con­tra la fran­cesa Chloé Paquet per 6-4 i 6- 7 (2) i 6-4 en 3h09 i es jugarà demà l’accés al qua­dre prin­ci­pal davant de l’eslo­vena Tamara Zidan­sek, quarta cap de sèrie del qua­dre de qua­li­fi­cació i 110a de la WTA. Bol­sova és la 18a favo­rita de la prèvia i la número 131a de la WTA. L’any 2019, la cata­lana va arri­bar als vui­tens del gran eslam francès havent superat abans la fase prèvia.

Badosa, 29a favo­rita

Paula Badosa, per la seva banda, serà avui la cap de sèrie número 29a en el sor­teig de Roland Gar­ros, en el qual la polo­nesa Iga Swi­a­tek serà la pri­mera cap de sèrie. També entra en el sor­teig la cata­lana Rebeka Masa­rova. La de Begur tra­vessa un bon moment i vol pros­se­guir amb la reacció apun­tada les últims set­ma­nes. L’ascens més dràstic d’enguany és el de la kazakh Elena Rybakina, que va gua­nyar a Roma la set­mana pas­sada, que ja s’havia impo­sat a Indian Wells –qua­tre finals durant el curs–i que serà la quarta favo­rita de París. El pri­mer cap de sèrie del qua­dre mas­culí és el murcià Car­los Alca­raz, el rus Daniïl Medvédev figura coma segon i el serbi Novak Djoko­vic és el ter­cer.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)