Tennis

Cau la primera cap de sèrie

Tennis. Obert Solgironès WTA 125. La russa Diana Shnaider (6) perd contra l’eslovena Kaja Juvan. Rebeka Masarova (1) i Marina Bassols entren avui en acció en els setzens de final

La russa de 19 anys Diana Shnai­der (6) es va con­ver­tir ahir en la pri­mera cap de sèrie de l’obert Sol­gi­ro­pes WTA 125 eli­mi­nada. Shnai­der va per­dre con­tra l’eslo­vena Kaja Juvan per 7-6 (2) i 6-3 en una jor­nada mar­cada per la pluja, que va pro­vo­car inter­rup­ci­ons. L’argen­tina Nadia Podo­roska (7), per exem­ple, es va des­fer de l’ara­go­nesa Irene Buri­llo per 7-5, 3-6 i 7-6 (1) en 3h17. També es van clas­si­fi­car la nord-ame­ri­cana Caro­line Dole­hide (4), la neer­lan­desa Arantxa Rus (7) i , entre d’altres, la vete­rana hon­ga­resa pro­ce­dent de la prèvia Timea Babos, que va ser 25a de la WTA.

Masa­rova-Bol­sova

La pare­lla for­mada per la pala­fru­ge­llenca Ali­ona Bol­sova i la bar­ce­lo­nina Rebeka Masa­rova va superar la pri­mera eli­mi­natòria con­tra la txeca Anas­ta­sia Detiuc i la veneçolana Andrea Gámiz (1) per 6-1, 6-2 i juga­ran demà les semi­fi­nals. Masa­rova (1) debu­tarà avui en el qua­dre indi­vi­dual con­tra la turca Cagla Buyukak­cay. La bla­nenca Marina Bas­sols s’enfron­tarà a l’ale­ma­nya Kat­ha­rina Hob­garski.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)