Tennis

Granollers i Zeballos passen a la semifinal de dobles de Wimbledon de manera brillant

Guanyen per 6-4 i 7-5 Lammons i Withrow

Mar­cel Gra­no­llers i Hora­cio Zeba­llos s’han clas­si­fi­cat per la semi­fi­nal del tor­neig de dobles de Wim­ble­don de manera bri­llant. El bar­ce­loní i l’argentí (15) han der­ro­tat per 6-4 i 7-5 la pare­lla for­mada pels nord-ame­ri­cans Nat­ha­niel Lam­mons i Jack­son With­row en 1h24.

Mar­cel Gra­no­llers i Hora­cio Zeba­llos havien estat semi­fi­na­lis­tes aquest curs a l’obert d’Austràlia i a Roland Gar­ros i com­ple­ten la tri­lo­gia d’èxits. Serà la tret­zena vegada que el ten­nista català arriba a la penúltima eli­mi­natòria d’un tor­neig de gran eslam. Els seus rivals per acce­dir a la final seran els ale­manys Kevin Krawi­etz i Tim Puetz (10) que han gua­nyat per 6-4 i 6-3 l’escocès Jamie Mur­ray i el neo­ze­landès Mic­hael Venus (13).

El bar­ce­loní i l’argentí han encar­ri­lat el par­tit en el ter­cer joc amb un break i han man­tin­gut sense pro­ble­mes el seu ser­vei fins impo­sar-se en la pri­mera mànega (6-4). En la segona les dues pare­lles han man­tin­gut el seu ser­vei fins l’onzè joc en que Mar­cel Gra­no­llers i Hora­cio Zeba­llos han tren­cat el del seus rivals i el català ha sacat per acon­se­guir la victòria i la clas­si­fi­cació per la semi­fi­nal. Els nord-ame­ri­cans han llui­tat per seguir vius, han dis­po­sat d’una bola de tren­ca­ment, però el tri­omf ha estat per la pare­lla cata­lano-argen­tina.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)