Ciclisme

Groves, a la fuga, s’endú l’esprint final de la Vuelta

Kaden Gro­ves suma el seu ter­cer tri­omf en la Vuelta, la dar­rera etapa de la qual estava mar­cada per l’esca­pada de sis homes. Eren 101,5 quilòmetres des de l’Hipòdrom de la Zar­zu­ela fins a Madrid, que coro­nen Sepp Kuss i els Jumbo. L’equip s’endú les tres grans aquest 2023 i per pri­mer cop en mono­po­lit­zen el podi de la gene­ral amb el dar­rer gua­nya­dor del Tour, Jonas Vin­ge­ga­ard, segon, i el del Giro, Pri­moz Roglic, ter­cer.

L’atac de Remco Eve­ne­poel a 38 quilòmetres per aca­bar, ja dins el cir­cuit urbà de Madrid, on es roda­ven els últims 57 quilòmetres, posava a prova els altres equips per la col·labo­ració que va ofe­rir-li Filippo Ganna (Ineos). Pie­ter Serry (Sou­dal) havia obert el foc i el ven­ce­dor de l’any pas­sat i campió del mon de CRI, amb el també espe­ci­a­lista en con­tra­re­llotge, Kaden Gro­ves (Alpe­cin), Len­nard Kämna i Nico Denz (Bora-hans­grohe) i Rui Costa (Inter­marché) for­ma­ven un grup de 6 que mal­grat no arri­bar al mig minut sem­pre man­te­nien les espe­ran­ces.

Marc Soler (UAE) s’havia d’esprémer per­se­guint i quan sonava la cam­pana a 5,8 km el marge eren 15 segons, Els 8 a 2 quilòmetres sem­bla­ven insal­va­bles i només quan dei­xa­ven de col·labo­rar a 600 metres el pilot els atra­pava mal­grat l’esforç d’Eve­ne­poel, que final­ment es veia superat pel mallot verd.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)