Handbol

El primer, pel Banyoles

L’equip del Pla de l’Estany supera el Sarrià per 32-31

El Banyo­les va gua­nyar el pri­mer duel gironí del curs a la 1a Esta­tal, per 32-31 con­tra el Sarrià amb un gol d’Esteve Fer­rer a l’últim minut. El 4-0 dels de Car­les Ramo­net donava la ini­ci­a­tiva al con­junt local en el desen­llaç (31-30) i, després de l’empat de Josep Balles­ter, el cen­tral banyolí acon­se­guia el gol de la victòria que trenca la ratxa de tres der­ro­tes del Banyo­les. És la segona der­rota per l’equip de Josep Espar, que havia començat el curs amb 4 tri­omfs.

El Bor­dils va encai­xar la seva ter­cera der­rota, la segona seguida, per 32-30 a la pista del Sant Esteve Ses­ro­vi­res.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.