Tennis

Swiatek venç Gauff i s’aplana el camí cap a les semifinals de les WTA Finals

La polo­nesa Iga Swi­a­tek (2) ha der­ro­tat aquesta mati­nada a Can­cun a la nord-ame­ri­cana Coco Gauff (3) per 6-0 i 7-5 i té coll avall amb dos tri­omfs en dos par­tits l’accés a les semi­fi­nals de la WTA Finals, que reu­neix a les vuit millors ten­nis­tes del curs. En l’altra par­tit del seu grup, la tuni­si­ana Ons Jabeur (6), que serà la dar­rera rival d’Swi­a­tek en la round robin, es va des­fer de Marketa Kon­drou­sova (7) per 6-4 i 6-3. La txeca, que també va per­dre en el seu pri­mer par­tit, queda eli­mi­nada.

Jabeur, sen­si­ble amb els nens pales­tins

Jabeur ha anun­ciat que donarà part del seu premi per aju­dar els pales­tins: “És molt dur veure com moren cada dia nens. No és un mis­satge polític, només és huma­ni­tat”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)