Tennis

Pegula venç Gauff i és la primera finalista de les WTA Finals

La nord-americana Jessica Pegula (5) ha superat clarament per 6-2 i 6-1 la seva compatriota i companya de dobles en aquest mateix torneig Coco Gauff (3) en la semifinals de la WTA Finals que es juguen a Cancun. La seva rival sortirà del duel entre la número 1l la bielorussa Aryna Sabalenka, i la número 2, la polonesa Iga Swiatek, que s’ha suspès per la pluja amb 1-2 per a la segona. L’estadi descobert de la capital mexicana i l’època habitual de pluges han provocat les enèsimes crítiques al torneig i a la WTA després que les jugadores es queixessin que la pista, acabada el dia abans del’inici, té bots irregulars i la poca assistència de públic en un escenari sense tradició.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció