Esports de muntanya

Les neus del Pirineu de Lleida es promocionen al World Travel Market de Londres

La Gran Bre­ta­nya és el segon mer­cat estran­ger al Piri­neu de Lleida i suma un 9% de les per­noc­ta­ci­ons

El Patro­nat de Turisme de la Dipu­tació de Lleida assis­teix a la prin­ci­pal fira de turisme pro­fes­si­o­nal d’Europa i cita de referència mun­dial del Turisme, la World Tra­vel Market de Lon­dres, a la Gran Bre­ta­nya, que anu­al­ment reu­neix més de 40.000 pro­fes­si­o­nals d’arreu del món. La 44 edició de World Tra­vel Market (WTM), s’ha inau­gu­rat avui dilluns, 6 de novem­bre a Lon­dres (el Regne Unit) al cen­tre de con­gres­sos i expo­si­ci­ons Excel Lon­don amb uns 4.000 expo­si­tors con­fir­mats i romandrà oberta al públic fins dime­cres, dia 8 de novem­bre.

El con­junt de l'oferta turística de les comar­ques del Piri­neu i les Ter­res de Lleida, vin­cu­lada amb els pro­duc­tes de neu, cul­tura, gas­tro­no­mia i l’oferta de turisme actiu i de natura, seran algu­nes de les pro­pos­tes que es pro­mo­ci­o­na­ran en aquesta impor­tant fira de Lon­dres dins l'estand de l'Agència Cata­lana de Turisme, que té una presència des­ta­cada en aquest saló inter­na­ci­o­nal.

El cap de Pro­moció i Màrque­ting, Juli Ale­gre, jun­ta­ment amb un tècnic de turisme del Patro­nat són pre­sents a la mos­tra, on man­tin­dran dife­rents reu­ni­ons de tre­ball amb ope­ra­dors turístics, por­tals de viat­ges i mit­jans de comu­ni­cació i par­ti­ci­pa­ran dels actes orga­nit­zats per l’Agència Cata­lana de Turisme, que seran pre­si­dits per la direc­tora Gene­ral de Turisme, Marta Domènech, acom­pa­nyada del direc­tor de l’ACT, Narcís Fer­rer i del direc­tor Exe­cu­tiu de l’Agen­cia, Patrick Tor­rent.

La Gran Bre­ta­nya és un dels mer­cats turístics estran­gers més interes­sats per a les comar­ques llei­da­ta­nes, com ho demos­tra el fet que el turisme pro­ce­dent del Regne Unit repre­senta per a les con­tra­des del Piri­neu i les Ter­res de Lleida un 9 % del nom­bre total de per­noc­ta­ci­ons que anu­al­ment efec­tuen els viat­gers estran­gers a la demar­cació de Lleida, situ­ant-se en el segon lloc en el rànquing del turisme estran­ger dar­rere de França, que repre­senta el 42 % dels viat­gers.

La notícia com­pleta a aquí