Golf

GOLF

Mor als 64 anys Dale Reid, una de les millors jugadores de tots els temps

L’escocesa va guanyar 21 títols professionals, va ser jugadora i capitana a la Solheim Cup i va ser primera de l’Orde de Mèrit el 1984 i el 1987

L’esco­cesa Dale Reid, una de les millors juga­do­res euro­pees de golf de tots els temps, ha mort avui a Austràlia als 64 anys després d’una llarga bata­lla con­tra el càncer, segons ha con­fir­mat el web ofi­cial del cir­cuit pro­fes­si­o­nal euro­peu.

Reid, que va començar a jugar als qua­tre anys, va fer el salt al pro­fes­si­o­na­lisme el 1979. Va gua­nyar 21 títols i va con­que­rir l’Orde de Mèrit a la millor juga­dora de l’any el 1984 i el 1987. El 1991 va ser esco­llida mem­bre honorària del cir­cuit mun­dial després de la seva 20a victòria. Encara manté el rècord de més tor­ne­jos entre les deu millors, 135 vega­des entre el 1979 i el 2005.

L’esco­cesa, que sem­pre va tenir un gran carisma, va ser també una juga­dora habi­tual a Sol­heim Cup, com a juga­dora i capi­tana. Va guiar l’equip euro­peu, com a capi­tana, al tri­omf con­tra els EUA el 2000 pre­ci­sa­ment al seu país, a Loch Lom­mond. El 2001 va ser nome­nada ofi­cial de l’Orde de l’Imperi Britànic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)