Handbol

Josep Blanchart i Lydia Pena rebran la insígnia d’or en la 30a Festa de l’Handbol Català

Se celebra divendres al vespre a Martorell

Josep Blanc­hart, l’històric gerent del BM Gra­no­llers, i Lydia Pena, exju­ga­dora i mem­bre de la junta direc­tiva de la Fede­ració Cata­lana d’Hand­bol (FCH), rebran demà la insígnia d’or en la 30a edició de la Festa de l’Hand­bol Català, que es torna a cele­brar a Mar­to­rell. Altres mem­bres de la junta direc­tiva de la FCH que rebran la insígnia d’argent són Maria del Mar Latorre, Gabriel Teo­doro, Txema del Rosal i José Ramírez.

Durant la tro­bada es tor­narà a pre­miar als clubs cata­lans que han asso­lit èxits espor­tius en el decurs de la tem­po­rada pas­sada, i es farà un reco­nei­xe­ment a la tra­jectòria de dife­rents juga­dors, direc­tius o àrbi­tres que con­for­men la família de l’hand­bol català. Els tro­feus al Pla d’Igual­tat seran per a Encarna Moreno, pre­si­denta del BM Pau Casals, i el CH Mont­bui i l’H Ribes, pel seu major per­cen­tatge del cos tècnic femení.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)