Handbol

Valero Rivera rellevat per Goran Dzokic al capdavant de la selecció de Qatar

El tècnic català, que ha estat deu anys i mig dirigint el combinat del país asiàtic, no va poder aconseguir el bitllet per als Jocs de París 2024

El tècnic català Valero Rivera ha estat relle­vat pel serbi Goran Dzokic al cap­da­vant de la selecció de Qatar un mes després de no acon­se­guir la plaça olímpica pels Jocs de París 2024. Rivera posa així punt i final a una llarga etapa de deu anys i mig. Va ser con­trac­tat per la fede­ració de Qatar després de gua­nyar el títol mun­dial amb Espa­nya en la final del Palau Sant Jordi de 2013. Amb el com­bi­nat qatarià, va arri­bar a la final del mun­dial del 2015 cele­brats en el mateix país asiàtic i l’any següent es va con­ver­tir en quart­fi­na­lista en els Jocs de Rio 2016. Poste­ri­or­ment, no va poder sege­llar el bit­llet per als Jocs de Tòquio 2021 i ara tam­poc ho ha pogut fer pels de París. En tots dos casos, la selecció de Bah­rain li ha bar­rat el pas en les semi­fi­nals del tor­neig asiàtic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)