Tennis

Ramos perd clarament contra Ruud en l’estrena a l’obert d’Austràlia

El tennista mataroní ha cedit en tres sets (6-1, 6-3 i 6-1) contra el noruec, l’onzè cap de sèrie del torneig

El mata­roní Albert Ramos, l’únic català en el qua­dre mas­culí, ha sucum­bit clara­ment con­tra el noruec Cas­per Ruud (11), per 6-1, 6-3 i 6-1 (2h06), en la pri­mera eli­mi­natòria de l’obert d’Austràlia. El ten­nista mares­menc, que afron­tava la seva tret­zena par­ti­ci­pació con­se­cu­tiva en el tor­neig aus­tralià –el seu millor resul­tat va ser la ter­cera eli­mi­natòria del 2018–, no ha tin­gut cap pos­si­bi­li­tat con­tra un rival en un gran estat de forma i que s’ha mos­trat molt sòlid amb el ser­vei. Com Ruud, també ha pas­sat el pri­mer escull a Mel­bourne el danès Hol­ger Rune (8), que s’ha des­fet del japonès Yos­hi­hito Nis­hi­oka en qua­tre sets (6-2, 4-6, 7-6 i 6-4).

Masa­rova, enda­vant en dobles

En el qua­dre femení, la prin­ci­pal favo­rita, la polo­nesa Iga Swi­a­tek, ha sor­tit vic­to­ri­osa del seu duel amb la nord-ame­ri­cana Sofia Kenin (7-6 i 6-2). I en els dobles, la bar­ce­lo­nina Rebeka Masa­rova, for­mant pare­lla amb la roma­nesa Ana Bog­dan, ha acce­dit a la segona eli­mi­natòria després de vèncer la noru­ega Ulrikke Eikeri i la nord-ame­ri­cana Cat­he­rine Har­ri­son, per un doble 6-4.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)