Tennis

Alcaraz ja és a vuitens de final a Austràlia

Tennis. El murcià, de 20 anys, es converteix en el jugador més jove a superar tres eliminatòries en set Grand Slams consecutius

El murcià Car­los Alca­raz (2003) va avançar ahir sense opo­sició cap als vui­tens de final de l’obert d’Austràlia i es va con­ver­tir en el ten­nista més jove a acce­dir fins als vui­tens de final en set Grand Slams con­se­cu­tius, faceta en què ha superat el lle­gen­dari Bjorn Borg. El ten­nista d’El Pal­mar va tenir un par­tit més que plàcid con­tra el jove xinès de 18 anys Junc­heng Shang, que amb una lesió a la cuixa dreta es va aca­bar reti­rant quan ja per­dia per un con­tun­dent 6-1, 6-1 i 1-0 (1h06).

Alca­raz, ambiciós, va rela­ti­vit­zar el rècord de pre­co­ci­tat: “Sem­pre és bo superar lle­gen­des com Borg, però jo els rècords que vull són els que està acon­se­guint Djoko­vic.” El murcià, que millora el seu millor resul­tat a Mel­bourne Park, s’enfron­tarà dilluns al serbi Mio­mir Kec­ma­no­vic, que va superar el nord-ame­ricà Tommy Paul (14), per 6-4, 3-6, 2-6, 7-6 i 6-0.

Els grans favo­rits no van fallar en la setena jor­nada a Mel­bourne Park. El rus Daniil Med­ve­dev (3) es va impo­sar amb auto­ri­tat al cana­denc Félix Auger-Ali­as­sime, per 6-3, 6-4 i 6-3. El fina­lista del 2021 i el 2022 tindrà com a pròxim rival en els vui­tens el por­tuguès Nuno Bor­ges, que va vèncer el búlgar Gri­gor Dimi­trov (13), per 6-7 (3), 6-4, 6-2 i 7-6 (6). L’ale­many Ale­xan­der Zve­rev (6) també va acce­dir a la quarta eli­mi­natòria després de vèncer amb solvència el nord-ame­ricà Alex Mic­hel­sen, per 6-2, 7-6 (4) i 6-2. Als vui­tens, se les heurà amb el britànic Came­ron Nor­rie (19), que es va des­fer del noruec Cas­per Ruud (11), per 6-4, 6-7 (7), 6-4 i 6-3.

Gra­no­llers, enda­vant

El català Mar­cel Gra­no­llers i l’argentí Hora­cio Zeba­llos con­ti­nuen obrint-se camí en el qua­dre de dobles després de superar la segona eli­mi­natòria con­tra l’ale­many Andreas Mies i l’aus­tralià John-Patrick Smith, per un doble 6-4.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)