Atletisme

Benach, semifinalista

La vilafranquina, amb 8.08 en les sèries, compleix el primer objectiu en els 60 m tanques de Glasgow i en la semifinal es queda en 8.12

La vila­fran­quina Xènia Benach ja pot dir que ha com­pe­tit en les semi­fi­nals d’un mun­dial. Al cos­tat de la recor­dista baha­mi­ana Devynne Charl­ton, l’espe­ci­a­lista cata­lana va superar el pri­mer sedàs amb tots els honors, amb el segon lloc i un bon regis­tre de 8.08. Benach va com­plir el seu pri­mer objec­tiu i es va redi­mir del mal tràngol del mun­dial de Bel­grad 2022, quan va ser des­qua­li­fi­cada en les sèries per una sor­tida nul·la. En unes semi­fi­nals molt exi­gents, la vila­fran­quina no va fer una cursa tan rodona i va aca­bar sisena (19a gene­ral), amb 8.12. Per acce­dir a la final de les vuit millors s’havia de córrer clara­ment per sota dels 8 segons (7.95).

Avui ope­ren Vicente

D’altra banda, l’hos­pi­ta­lenca Maria Vicente, que es va tren­car el tendó d’Aquil·les durant el con­curs de salt d’alçada del pen­tatló en la jor­nada inau­gu­ral, va ater­rar ahir al mig­dia a Bar­ce­lona i avui ja pas­sarà per la sala d’ope­ra­ci­ons. “De l’altra ope­ració vaig apren­dre que per voler córrer pots sor­tir mal­pa­rat. M’ho vull pren­dre amb calma. Ho foca­lit­zaré tot en la recu­pe­ració per poder tor­nar al cent per cent, quan hagi de ser per no tenir recai­gu­des”, va con­fes­sar a l’arri­bada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.