Handbol

El KH-7 Granollers, a un pas de tornar a fer història

Handbol. Amb deu gols d’avantatge, afronta la tornada de la copa d’Europa contra el Rocasa per segellar l’accés a les semifinals que el 2020 no va jugar per la pandèmia

El KH-7 BM Gra­no­llers és a un pas d’acce­dir a les semi­fi­nals de la copa d’Europa i cer­ti­fi­car una de les grans fites de la història. De fet, l’equip vallesà ja va acce­dir a la penúltima eli­mi­natòria de la ter­cera com­pe­tició euro­pea –ales­ho­res ano­me­nada copa Cha­llenge– el curs 2019/20, però no la va arri­bar a jugar mai per culpa de la pandèmia. Aquest cop la con­dició de semi­fi­na­lista serà un fet si el con­junt de Robert Cuesta és capaç de fer bons els deu gols d’avan­tatge del par­tit d’anada con­tra el Rocasa Gran Canària (30-20). Jugant a casa davant la seva afició (13.30 h, Esport 3), segur que el con­junt canari inten­tarà ofe­rir una altra imatge després del trist paper en la segona part al Palau d’Esports, en què va encai­xar un dur cor­rec­tiu de 19-7.

Tot i la con­tundència del resul­tat, el tècnic vallesà ha enviat un mis­satge ben clar a les seves juga­do­res: “Som en l’equa­dor de l’eli­mi­natòria. Tenim 60 minuts per dis­pu­tar, però en cap cas hem d’espe­cu­lar amb el resul­tat. Serà un par­tit molt sem­blant al que ens vam tro­bar en l’anada, amb la diferència que el Rocasa tindrà la seva afició ani­mant-les al pavelló i hau­rem d’estar molt con­cen­tra­des.” L’assalt d’anada va tenir dues fases ben dife­ren­ci­a­des. La posada en escena, amb un par­cial de 6-12, va ser canària, con­tra un con­junt vallesà tena­llat per la pressió i els ner­vis. A par­tir d’un canvi defen­siu (5-1), el Gra­no­llers va reac­ci­o­nar i va començar a recu­pe­rar pilo­tes, i en el des­cans (11-13) ja havia posat els fona­ments d’una segona mei­tat de domini local abso­lut. Cuesta insis­teix: “Ja vam veure la peri­llo­si­tat que té aquest equip. Nosal­tres hem de sor­tir a totes i no espe­cu­lar gens ni mica.”

Amb l’Elx en l’horitzó

Amb el sor­teig dels quarts de final, ja va que­dar defi­nit el full de ruta fins a la gran final. Així, l’equip que surti vic­toriós d’aquesta eli­mi­natòria té tots els números per enfron­tar-se amb l’Elx, el líder de la lliga espa­nyola, i que en l’anada dels quarts de final va sot­me­tre el Gjorche Petrov de Skopje per quinze gols de diferència (36-21).

Quarts de final (anada)
QF1. Michalovce-Venlo 30 - 18
QF2. Elx-Gjorche Petrov 36 - 21
QF3. Granollers-Gran Canària 30 - 20
QF4. Benfica-Yalikavaspor 33 - 29
Quarts de final (tornada)
QF1. Venlo-Michalovce (19 h)
QF2. Gjorche Petrov-Elx (demà)
QF3. Gran Canària-Granollers (13.30 h)
QF4. Yalikavaspor-Benfica (demà)
Semifinals (20-21/4 - 27/28-4)
Vencedors QF3-QF2
Vencedors QF1-QF4
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)