Ciclisme

Narváez supera a Pogacar i s’imposa a Torí

Ciclisme. L’equatorià venç en la primera etapa del Giro d’Itàlia 2024 gràcies a un gran esprint final, mentre que l’eslovè, el favorit, finalitza en tercera posició, per darrere de Schachmann

Jho­na­tan Narváez (Ineos) s’imposa en l’esprint final i gua­nya, amb un temps de 3 hores, 14 minuts i 23 segons, la pri­mera etapa del Giro d’Itàlia, que ha arren­cat avui des de la loca­li­tat de Vena­ria Reale i, després d’un recor­re­gut de 140km, ha fina­lit­zat a Torí.

Tadej Poga­car (UAE), el gran favo­rit, ha fina­lit­zat en ter­cera posició, per dar­rere de l’ale­many Maxi­mi­lian Schach­mann (Bora). Tots tres han man­tin­gut les opci­ons de victòria fins a les aca­ba­lles, però l’equa­torià ha dei­xat enrere els seus rivals en el tram final.

L’onzè tri­omf de Narváez en la seva tra­jectòria espor­tiva és també el segon de la seva car­rera en el Giro d’Itàlia. L’ante­rior el va obte­nir en la dot­zena etapa del 2020. Poga­car, que s’havia impo­sat amb molta solvència en la Volta a Cata­lu­nya, busca fer el doblet Giro-Tour, una fita que no s’asso­leix des del 1999.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)