Handbol

Mal inici i eliminat en la semifinal

Handbol. El KH-7 Granollers paga molt car el desencert, tant en atac com en defensa, dels primers minuts i sempre va a remolc de l’Aula Valladolid, que passa a la final de copa

KH-7 Granollers 33 Aula Valladolid 41

KH-7 GRANOLLERS:Mera, Vila (4), Kofler (2), González (1), Guarieiro, Tort (2), Somaza (5), Milagros (3), Portillo, Castañera (3), Polonio (4), Capdevila (9) i Rodrigues.CAJA RURAL AULA VALLADOLID:Sanz, E. Álvarez (3), Laguna, Lucio, O’Mullony (12); Bazco (2), Tellez (3), Botella (2), T. Álvarez (3), Antón, Romero (6), Arounian (6), Bergara (1), González (3), Moreno i Robles.PARCIALS CADA CINC MINUTS:3-6, 6-10, 9-14, 11-17, 13-20 i 18-24 (descans), 19-27, 21-29, 24-33, 28-36, 30-39 i 33-41.ÀRBITRES:R. Oyarzon i A. Zaragueta. Van excloure Kofler i Tort, del Granollers i O’Mullony i Tellez, de l’Aula.

El des­en­cert en atac i en defensa en els pri­mers minuts de la semi­fi­nal de la copa feme­nina que es juga a Sant Sebastià van pas­sar fac­tura al KH-7 Gra­no­llers, que va que­dar eli­mi­nat al per­dre per 33-41 con­tra el Caja Rural Aula Valla­do­lid. El con­junt vallesà no va poder refer-se i sem­pre va anar a remolc del con­junt cas­tellà, que va acce­dir a la seva ter­cera final de copa.

El KH-7 Gra­no­llers va fer un mal inici de par­tit, va des­a­pro­fi­tar els seus pri­mers atacs i el con­junt cas­tellà es va dis­tan­ciar en el mar­ca­dor (1-5). Les pèrdues de pilota van pena­lit­zar molt el con­junt vallesà, que no va saber com evi­tar l’encert en atac de l’Aula Valla­do­lid, que es va situar amb vuit gols d’avan­tatge (12-20) en el minut 22. Els esforços del Gra­no­llers només van ser­vir per arri­bar al des­cans amb un 18-24.

En la segona mei­tat el con­junt val·liso­letà va saber admi­nis­trar el seu avan­tatge i es va situar amb set i vuit gols de marge, fins a una màxima diferència de deu gols (28-38) en el minut 51. Mar­tina Cap­de­vila, que va fer nou gols, va man­te­nir l’equip, però el Gra­no­llers en cap moment va tenir pos­si­bi­li­tats de remun­tar i va cedir per 33-41. A deu minuts del final Ester Somaza es va fer mal al tur­mell esquerre i ja no va poder tor­nar a jugar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.