Ciclisme

Valentin Paret-Peintre guanya la desena etapa del Giro i suma el primer triomf com a professional

S’ha imposat en solitari a l’alt de Bocca della Selva de primera categoria

Valen­tin Paret-Pein­tre (Decath­lon) ha acon­se­guit la seva pri­mera victòria com a pro­fes­si­o­nal al gua­nyar la desena etapa del Giro de 142 km entre Pom­peia i l’alt de Bocca della Selva de pri­mera cate­go­ria. El francès, de 23 anys, ha estat el millor en la pujada final i ha superat a tres quilòmetres de meta l’eslovè Jan Trat­nik (Visma) que anava esca­pat i que ha aca­bat ter­cer. El segon lloc ha estat pel també francès Romain Bar­det (DSM) a mig minut, que anava amb el gua­nya­dor fins que aquest l’ha dei­xat en la pujada, però també ha superat Jan Trat­nik. Romain Bar­det ha pujat set llocs en la gene­ral i ara és setè. El germà gran del gua­nya­dor, Aurélien Paret-Pein­tre (Decath­lon), ha aca­bat cinquè a 1:24.

L’etapa ha estat mar­cada per una nom­brosa esca­pada de 27 cor­re­dors que en apro­par-se al port final de pri­mera cate­go­ria i 1.392 m s’ha anat des­fent. El pilot ha arri­bat a estar a més de cinc minuts i al final els favo­rits han arri­bat a tres minuts, sense diferències nota­bles entre ells. El líder Tadej Poga­rar (UAE) no ha ata­cat i ha man­tin­gut la roda dels seus rivals.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)