Waterpolo

Derrota contra Grècia i sisè lloc final de l’equip espanyol (15-13)

La selecció espa­nyola de water­polo, amb set cata­lans en la plan­ti­lla, tanca la seva par­ti­ci­pació en els Jocs amb una der­rota con­tra Grècia (15-13) en el par­tit per al cinquè lloc, pre­ludi de les llui­tes per les meda­lles en la jor­nada final. Els grecs hi han posat un punt més de tensió i ins­pi­ració i han aga­fat un marge de cinc gols, abans d’una reacció dels espa­nyols en l’últim quart que hi ha posat una mica d’emoció.

El par­tit no tenia res a veure amb els de clas­si­fi­cació o de la lluita per les meda­lles. S’ha tri­gat gai­rebé qua­tre minuts a veure el pri­mer gol, d’Álvaro Gra­na­dos, en un pri­mer part equi­li­brat (2-2). El segon, amb els uns i els altres més alli­be­rats i amb poca exigència defen­siva, hi ha hagut fins a 10 gols (6-4), alguns de bonics com una vase­lina de Geni­dou­nias. Els grecs han acce­le­rat amb un par­cial de 4-0, tallat per Ber­nat Sana­huja, i han arri­bat a l’últim des­cans amb la feina encar­ri­lada (12-7). I no l’han vol­gut dei­xar per­dre, perquè quan Espa­nya s’ha situat a tres gols en l’equa­dor de l’últim quart (13-10), el tècnic The­o­do­ros Vlac­hos ha dema­nat temps mort per escri­das­sar els seus juga­dors. Larumbe ha situat el 14-13, i l’equip de David Martín ha tin­gut un atac per empa­tar, tot i que els àrbi­tres han recu­lat per vali­dar amb el vide­o­ar­bi­tratge el 15-13 de Grècia.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)