Futbol sala

El Barça fitxa per tres temporades al pivot brasiler Fits

El Barça ha anun­ciat avui el fit­xatge del pivot esquerrà gole­ja­dor bra­si­ler Fits, un fit­xatge de pri­mer nivell que com­pleta una plan­ti­lla que també s’ha reforçat amb les arri­ba­des de l’entre­na­dor Tino Pérez i dels juga­dors Eric Mar­tel i Kha­lid. És de São Paulo, té 32 anys i ve de jugar les dues dar­re­res tem­po­ra­des a l’Ander­lecht i al Movis­tar Inter. Va ater­rar a Europa el 2016 per jugar al Cal­cio, va des­pun­tar al Ben­fica entre el 2018 i el 2022, i va fit­xar mig any pel Man­za­na­res el gener del 2022. Ja amb l’Ander­lecht, el novem­bre del 2022 es va con­ver­tir el el botxí del Barça a la Ronda Elit de la Cham­pi­ons 2022/23 i va fit­xar aquell mateix mer­cat d’hivern per l’Inter.

“Estic molt il·lusi­o­nat i molt con­tent, des de que vaig començar a jugar al fut­bol sala que he sem­pre m’he fixat en el Barça i he tre­ba­llat dur amb l’objec­tiu d’aca­bar jugant aquí”, explica Fits, que coneix a molts dels seus com­panys i veu “una plan­ti­lla molt forta i aspi­rant a tot”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)