Vela

Es busca l’aspirant

Vela. El Luna Rossa i l’Ineos afronten la final de la copa Louis Vuitton per lluitar contra el New Zealand, el defensor de la 37a Copa Amèrica

El Luna Rossa Prada Pire­lli italià i l’Ineos Bri­tan­nia anglès ini­cien avui la final de la copa Louis Vuit­ton amb l’objec­tiu d’acon­se­guir la segona plaça de fina­lista de la 37a Copa Amèrica a Bar­ce­lona. L’actual campió és l’Emi­ra­tes New Zea­land que espera en la final. El segon fina­lista serà el pri­mer vai­xell AC75 que gua­nyi set de les 13 rega­tes que es dis­pu­ta­ran fins al 7 d’octu­bre. Es faran dues rega­tes per jor­nada tret de l’últim dia, amb una de pre­vista, i també hi ha jor­na­des de des­cans o per recu­pe­rar. En la semi­fi­nal l’equip italià va patir per superar l’Ame­ri­can Magic nord-ame­ricà per 5-3, men­tre que el con­junt anglès va ser supe­rior a l’Alinghi suís: 5-2. Avui també es dis­pu­tarà la final juve­nil. Entre les dues rega­tes de la final de la Louis Vuit­ton, els AC40 del Luna Rossa italià i l’Ame­ri­can Magic nord-ame­ricà llui­ta­ran pel títol paral·lel.

13 regates, al millor de 7
Avui 2 regates
Demà Descans o recuperació
Dissabte 28 2 regates
Diumenge 29 2 regates
Dilluns 30 Descans o recuperació
Dimarts 1 2 regates
Dimecres 2 2 regates
Dijous 3 Descans o recuperació
Divendres 4 2 regates
Dissabte 5 1 regata
Diumenge 6 Descans o recuperació
Dilluns 7 Descans o recuperació
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)