Ciclisme

Espanya, amb Benito, Blasi i De la Cruz és novena en el relleu mixt del mundial

L’equip d’Espa­nya amb el cata­lans Mireia Benito, Paula Blasi i David de la Cruz ha fina­lit­zat en la novena posició del relleu mixt en el mun­dial que s’està dis­pu­tant a Zuric. L’equip espa­nyol l’han com­ple­tat Ene­ritz Vadi­llo, Markel Beloki i Raúl Gar­cia Pimi­enta, i ha fet un temps d’1h16:42.

El títol mun­dial l’ha gua­nyat Austràlia amb 1h12:52, i ha superat l’equip ale­many per només 1 segon (1h12:53). Itàlia ha com­ple­tat el podi (1h13:00).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)