Tennis

Rafa Nadal perd el primer individual dels quarts de la copa Davis

El manacorí cau contra Botic Van de Zandschulp per un doble 6-4 i podria haver disputat el seu últim partit

Rafa Nadal ha per­dut el pri­mer par­tit dels quarts de final de la copa Davis que enfronta a Espa­nya i als Països Bai­xos a Màlaga. El mana­corí s’aco­mi­a­darà del ten­nis en aquesta fase final de la com­pe­tició per equips i aquest podria ser l’últim par­tit que hagi dis­pu­tat. El neer­landès Botic Van de Zandsc­hulp ha gua­nyat Rafa Nadal per un doble 6-4 en 1h50. Després d’un inici igua­lat un break en el novè joc ha donat avan­tatge al neer­landès que s’ha adju­di­cat el pri­mer set. En el segon Botic Van de Zandsc­hulp s’ha situat amb un 4-1 desprès de tren­car dos cops el ser­vei de Rafa Nadal. El mana­corí ha inten­tat reac­ci­o­nar, però només ha pogut ajus­tat una mica el mar­ca­dor i el neer­landès també s’ha impo­sat en el segon set i s’ha empor­tat la victòria i el pri­mer punt.

El segon par­tit de l’eli­mi­natòria el dis­pu­ta­ran Car­los Alca­raz i Tallon Gri­eks­poor i en cas de victòria del murcià es dis­pu­tarà el par­tit de dobles que serà defi­ni­tiu i que està pre­vist que juguin Car­los Alca­raz i el bar­ce­loní Mar­cel Gra­no­llers.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)