Més esport

El GEiEG aprova un pressupost de 5,8 milions

Els socis i sòcies del GEiEG van apro­var ahir un pres­su­post de 5.858.451 euros per a la pròxima tem­po­rada. L’enti­tat manté la pre­visió de crei­xe­ment de cur­sos ante­ri­ors, tot i que el pre­si­dent, Fran­cesc Cayu­ela, afir­mava: “El 2025 neces­si­ta­rem la col·labo­ració de tots els socis i sòcies, que som els pro­pi­e­ta­ris de l’enti­tat, per fer front a les difi­cul­tats que ame­na­cen els clubs com el nos­tre, sense ànim de lucre i d’uti­li­tat pública, i que posen en risc el model espor­tiu i social com el que ens iden­ti­fica des de 1919”. Cayu­ela va insis­tir en el suport de les admi­nis­tra­ci­ons i el tei­xit empre­sa­rial de la ciu­tat, recor­dant la gran apor­tació de l’enti­tat en temes d’inte­gració i cohesió dels bar­ris, for­mació dels infants i ado­les­cents a través de l’esport i benes­tar dels ciu­ta­dans.

“Afron­tem un futur exi­gent i esti­mu­lant, i que ens enco­ratja a con­ti­nuar enda­vant per superar els rep­tes que se’ns plan­te­gen. Objec­tius que són can­vi­ants i que de vega­des reque­rei­xen més esforços dels que pot­ser s’espe­rava ini­ci­al­ment, però en els quals per­sis­tim”, asse­gu­rava el pre­si­dent en l’assem­blea, que es va fer a l’Espai Fun­dació La Caixa.

L’acte va arren­car amb la lec­tura de l’informe de pre­sidència, que Cayu­ela va apro­fi­tar per agrair la fide­li­tat i la con­fiança dels socis i sòcies. Després va repas­sar totes les àrees, inci­dint espe­ci­al­ment en la millora i ade­quació de les ins­tal·laci­ons en matèria d’eficiència energètica i el poten­cial del pro­jecte espor­tiu, que supera les 2.000 fit­xes fede­ra­ti­ves, entre les 22 sec­ci­ons, espor­ti­ves i cul­tu­rals. Amb una ele­vada repre­sen­tació feme­nina, del 43% del total.

La pista d’atle­tisme

En clau de futur, el pre­si­dent va res­sal­tar l’acord per el finançament de la remo­de­lació de la pista d’atle­tisme de Palau, per part de la Gene­ra­li­tat de Cata­lu­nya, Dipu­tació de Girona i Ajun­ta­ment de Girona, i que farà pos­si­ble un dels com­pro­mi­sos adqui­rits en la dar­rera assem­blea. En aquest sen­tit, Cayu­ela també va des­ta­car la ins­tal·lació i posada en fun­ci­o­na­ment de les pla­ques foto­vol­tai­ques al com­plex de Sant Ponç, una actu­ació que supo­sarà un impor­tant estalvi energètic i econòmic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)