Esquí

Daniel Tschofenig guanya per primera vegada els Quatre Trampolins

L’austríac s’ha imposat en la darrera prova a Bischofshofen

L’austríac Daniel Tsc­ho­fe­nig ha gua­nyat el tor­neig dels Qua­tre Tram­po­lins a l’impo­sar-se en l’última prova a Bisc­hofs­ho­fen. El sal­ta­dor, de 22 anys, ha gua­nyat el seu pri­mer tro­feu de l’Àguila Dau­rada amb un total de 1.194,4 punts i amb només 1,4 punts d’avan­tatge sobre el segon, el seu com­pa­tri­ota Jan Hoerl (1.193). Abans d’aquesta prova el líder dels Qua­tre Tram­po­lins era el també austríac Ste­fan Kraft, però ha fallat en el dar­rer salt i ha aca­bat ter­cer amb 1.190,3 punts.

Daniel Tsc­ho­fe­nig, que ja va gua­nyar Gar­misch Par­tenkirc­hen, ha fet dos salts de 136 i 140,5 m i ha gua­nyat aquesta última prova amb 308,6 punts per davant de Jan Hoerl (306,5) i de Ste­fan Kraft (303,2). Aquesta victòria el situa també líder de la copa del món.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)