Waterpolo

L’Atlètic Barceloneta marca el ritme contra el Mataró (17-7) i lluitarà pel 21è títol de copa

El Zodiac CN Atlètic Barceloneta ha certificat l’accés a la final de la copa del Rei després de golejar al Solartradex Mataró (17-7), que no s’ha arronsat tot i l’evident superioritat marinera (4-1, 3-1, 5-3 i 5-2). L’equip d’Elvis Fatovic, amb un contraatac letal, ha castigat les pèrdues maresmenques, especialment en l’últim període, i demà (16 h) estarà en disposició de lluitar contra el KEIO CN Sabadell pel seu 21è títol, el tretzè consecutiu. Pels mariners, els màxims golejadors han estat Roger Tahull, Álvaro Granados i Gergely Burian, tots tres amb tres, mentre que pels maresmencs han destacat les tres dianes d’Oier Aguirre.

L’Atlètic Barceloneta ha marcat territori en els dos primers quarts (7-2) en què el Mataró només ha pogut anotar gràcies als dos gols d’Oier Aguirre, que s’enfrontava al seu germà gran Unai, el guardià de la porteria rival. Bernat Sanahuja ha deixat la seva targeta de presentació en els primers minuts en un atac ràpid i un precís parabòlic amb què es tancava el quart inicial. L’habilitat de Roger Tahull des de la boia, les canonades d’Alberto Munárriz (2) i l’efectivitat d’Álvaro Granados i Gergely Burian rubricaven els 7 gols fins a la mitja part.

Després de la represa, Tom de Weerd i Hugo Castro han donat aire als mataronins (8-4), però l’Atlètic Barceloneta, sense forçar la màquina, continuava a velocitat de creuer i arribava a l’últim quart amb un còmode 12-5. El conjunt maresmenc ha acabat abaixant els braços i l’equip mariner ha tancat el festival de gols a còpia de contraatacs.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)