Handbol

El KH-7 Granollers perd a tres segons de la fi i es queda sense final de copa

El Beti-Onak ha guanyat per un mínim 19-20 i jugarà pel títol contra el Bera Bera

El KH-7 Gra­no­llers no s’ha pogut clas­si­fi­car per la final de la copa feme­nina que està orga­nit­zant al per­dre en la semi­fi­nal a tres segons per aca­bar el par­tit. Les valle­sa­nes han cai­gut per 19-20 con­tra el Beti-Onak navarrès que demà (11.15 h) dis­pu­tarà la seva pri­mera final de copa de la història. El seu rival serà l’actual campió, el Bera Bera, que ha gua­nyat per 24-26 el Porriño en la pri­mera semi­fi­nal. Ester Somaza i Mar­tina Cap­de­vila han mar­cat 6 gols cada una.

El par­tit ha estat molt ani­ve­llat, tot i que gai­rebé sem­pre les gra­no­lle­ri­nes han anat per davant en el mar­ca­dor, però el màxim avan­tatge ha estat de només dos gols. El Beti-Onak s’ha posat per davant en diver­ses oca­si­ons, però per només un gol. El par­tit ha tin­gut pocs gols, perquè els dos equips han per­dut mol­tes pilo­tes, fins a vint el Gra­no­llers, i les por­te­res han fet atu­ra­des des­ta­ca­des. Al des­cans s’ha arri­bat amb un curt 9-8.

El con­junt navarrès s’ha posat per davant a un minut del final (18-19) i Est­her Somaza ha empa­tat a falta de dotze segons. El Beti-Onak ha apro­fi­tat el temps, ha mar­cat el gol de la victòria i ha pas­sat a la final.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)