Futbol sala

El Barça perd a la pista del Peníscola (3-2) i li cedeix el lideratge

El Barça ha estat derrotat per un ajustat 3-2 en la seva visita a la pista del Peníscola, i l’hi ha cedit el lideratge de la primera divisió a una jornada del final de la fase regular. El Peníscola suma 61 punts, mentre que el Palma i el conjunt blaugrana en tenen 59 i l’Inter 58.

Els blaugrana s’han avançat en el marcador als 34 segons amb un gol de Dyego, però els locals han empatat abans del descans i s’han avançat en l’inici de la segona meitat (2-1). El Barça no ha fet un bon partit i quan ha atacat de cinc segon porter ha encaixat el 3-1 a un minut del final. Dyego ha fet el 3-2 uns segons després i en el darrer minut els blaugrana han disposat de dues ocasions per empatar, però sense encert.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)