Voleibol

VOLEIBOL

El Múrcia supera el Barça i s'endú la copa Princesa disputada a Salou

El Múrcia es va adju­di­car ahir la quarta edició de la copa Prin­cesa, el tro­feu que enfronta els millors equips de la segona màxima cate­go­ria del volei­bol femení esta­tal, en superar amb auto­ri­tat el Barça per un clar 0-3 al pavelló muni­ci­pal d'esports de Salou. Més de 800 per­so­nes gai­rebé van omplir la gra­de­ria i van poder gau­dir d'un gran espec­ta­cle. La igual­tat va ser la tònica pre­do­mi­nant en el pri­mer par­cial, però els atacs de Patri­cia Bar­rio van per­me­tre les mur­ci­a­nes aga­far un mínim avan­tatge que els va donar el pri­mer set. En el segon, el Múrcia va ser clara­ment supe­rior i ràpida­ment es van esca­par en el mar­ca­dor, amb una màxima diferència de vuit punts (8-16). En el ter­cer, un nou par­cial de sor­tida de 8-16 dei­xava la final gai­rebé sen­ten­ci­ada. El Barça va treure el coratge i va empa­tar a 24, però en el moment clau, el Múrcia va sen­ten­ciar. Sara Pérez va ser esco­llida MVP de la com­pe­tició.

BARÇA - MÚRCIA 0-3

CVB BARÇA: Mireia Car­mona, Laia Rejane, Anna Espa­dalé, Vivi­ane Souza, Lara Ras­pall, San­dra Walsh. Laura Car­mona, Raisa Moll, María Segura.

VOLEY MÚRCIA: Sara Pérez, Patri­cia Bar­rio, Jéssica González, Rabeccka Gonyo, Irene Subi­ela, Bea­triz Jiménez. Ángela Lobato.

PAR­CI­ALS: 23-25, 18-25, 24-26.

ÀRBI­TRE: Ortega i Alca­raz (València).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)