Voleibol

Títols per al Vallbona i el Cecell

L'AE Carles Vallbona de Granollers va guanyar la copa d'Espanya cadet 2 de voleibol, que va aplegar a Guadalajara 180 equips infantils i cadets. El conjunt vallesà va superar en la final el CVB Barça. En cadet 1, les blaugrana van ser subcampiones. En infantil femení, el CBV Barça va acabar tercer, i en infantil 2 el campió va ser el Cecell de Lleida, que va superar en la final el Ponferrada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció