Anderson ha estat intens
Bàsquet

El Barça, amb un gran Willy, fa el primer pas per a la remuntada (100-89)

Els blaugrana situen el 2-1 en l’eliminatòria i divendres disputarà el quart assalt

Barça-Inter
  • 75' Gol anul·lat a l'Inter per un fora de joc mil·limètric de Mkhitaryan.
  • 65' Gol del Barça! Reacció immediata dels blaugrana, que empaten gràcies a un xut espectacular de Raphinha que Sommer s'acaba introduint a la seva pròpia porteria (3-3).
  • 63' Es torna a avançar l'Inter. Dumfires, autor d'un doblet, torna a veure porteria en un servei de cantonada (2-3).
  • 50' El xut de Dimarco surt per sobre del travesser.
  • 46' Comença la segona part.
  • 45' Descans a Montjuïc (2-2). L'Inter s'ha avançat amb les dianes de Thuram i Dumfries, però el Barça ha tret el caràcter i ha reaccionat amb una genialitat de Lamine Yamal i un gol de Ferran.
  • 38' Gol del Barça! Ferran empata el partit amb una rematada a plaer gràcies a una deixada amb el cap de Raphinha (2-2).
  • 36' Nova rematada d'Olmo que Sommer envia a córner amb una bona estirada.
  • 29' Xut ras d'Olmo que bloca Sommer dins l'àrea.
  • 26' Tot just després del gol, Lamine Yamal envia una pilota al travesser des d'una posició escorada!
  • 24' Gol del Barça! Lamine Yamal fa l'1-2 en una gran acció individual. Jugada de geni de l'extrem de Rocafonda.
  • 21' L'Inter amplia l'avantatge. Gol de Dumfries amb una rematada acrobàtica en un servei de cantonada (0-2).
  • 19' Nou intent de Ferran amb un xut potent que surt fregant el pal!
  • 12' Bona jugada de Lamine Yamal i xut ras de Ferran que surt a pocs centímetres del pal esquerre de la porteria defensada per Sommer.
  • 1' Gol de l'Inter. Thuram fa el 0-1 amb un cop de taló 30 segons després del xiulet inicial.
  • 1' Comença el partit a Montjuïc.
  • L'onze de l'Inter: Sommer, Bisseck, Acerbi, Bastoni, Dumfries, Barella, Calhanoglu, Mkhitaryan, Dimarco, Lautaro, Thuram.
  • L'onze del Barça: Szczesny, Koundé, Cubarsí, Iñigo, Gerard Martín, De Jong, Pedri, Olmo, Lamine Yamal, Raphinha, Ferran.
  • El Barça rep l'Inter de Milà aquesta nit (21 h) a Montjuïc en l'anada de les semifinals de la Champions League. Flick ha advertit en la prèvia que l'equip italià, tot i arribar amb dubtes, és un rival important i ben perillós. En joc, l'accés a la final de Múnic.
OK Lliga

L’Alcoi, rival del Barça a quarts

Joan Martí
Andi Colaianni
tècnic del generali palau

“Teníem els partits molt ben preparats”

Joan Martí
Més hoquei

El Vila-sana va marxar cap a l’Argentina, tot i l’apagada, per jugar el mundial de clubs

Albert Camps
Lliga Europea

El Palau compleix el desig

Joan Martí
Andi Colaianni
tècnic del generali palau

“Teníem els partits molt ben preparats”

Joan Martí
Berta Busquets
jugadora del generali palau

“Hem entrenat bé i arribem amb ganes”

Joan Martí
Thiagus Petrus
Jugador del Barça d'handbol

“La clau serà obtenir un bon resultat a Szeged”

Xavier Agustí

Tal dia com avui

1978
Bàsquet
El segon títol de lliga de la Penya arriba amb Antoni Serra i Moka Slavnic El Joventut de Badalona guanya la segona lliga de la seva història en superar el Baskonia (68-115) en l’última jornada. L’equip d’Antoni Serra mana 32-58 a la mitja part. Santillana fa 29 punts i Slavnic, 22. La Penya acaba amb 40 punts -20 victòries i dues derrotes-, per 38 del Real Madrid i el Barça. El Joventut havia guanyat la lliga el 1967, i des de llavors tots els títols havien estat per al Real Madrid.
FOTO: JOVENTUT
1969
Futbol
La selecció espanyola juga per primer cop a Catalunya La selecció espanyola juga el seu primer partit oficial a Catalunya en la fase de classificació per al mundial del 1970. El matx es disputa al Camp Nou i el rival és Iugoslàvia (2-1). Bustillo i Amancio fan els gols. La selecció espanyola està dirigida per un tercet format pel català Salvador Artigas, Miguel Muñoz i Luis Molowny i ja no té cap possibilitat d’anar al mundial.
2017
Hoquei en línia
El Rubí Cent Patins és el primer campió d’Europa femení El Rubí Cent Patins guanya la primera edició de la lliga europea femenina en imposar-se a Les Phénix Ris-Orangis per 4-6 en la final que es juga a Ris-Orangis (França). L’equip rubinenc domina per 2-5 a la mitja part després de començar perdent. Shauny Ortega marca tres gols, mentre que Ana Sierra en fa dos i Ainhoa Merino, un.
FOTO: HCR

Terres de l'Ebre

Avui

Pluja i clarianes

13º22º

Dijous

Pluja i clarianes

14º24º

Divendres

Plugims

16º24º

Dissabte

Plugims

14º27º

Sortida sol
Surt
4.48 h
Posta sol
Es pon
18.48 h

Avui

El temps d'avui

Demà

El temps de demà
Amagar