Més motor

Resistència reeixida

24 Hores. L'equip català Baporo puja al podi en la seva categoria, en una cursa que Precote venç amb autoritat

L'equip Precote (els bessons Alfred i Robert Renauer, Daniel Allemann i Ralf Bohn), amb un Porsche 911 GT3 R, va dominar de cap a cap les 24 Hores de Barcelona Trofeu Fermí Vélez, una cursa força accidentada que van aconseguir acabar 40 dels 64 cotxes que van prendre la sortida. És el tercer triomf seguit del curs en les 24H Series de l'equip alemany, vencedor també a Zandvoort i Paul Ricard.

Els problemes dels seus rivals més directes encara van fer més indiscutible la victòria de Precote. Primer, una avaria en la suspensió davantera va costar mitja hora a l'equip HTP (Mercedes AMG), quan era segon. Va heretar el lloc el Ferrari de Scuderia Praha –vencedor a Barcelona fa dos anys–, fins que a les dues de la matinada Matteo Malucelli va tenir un fort accident en l'últim revolt. S'hi van veure implicats Cody Hill (Porsche) –es va trencar la pelvis– i Fortià Parés, que aleshores pilotava el BMW de l'equip belga Duwo i en va sortir il·lès.

En la categoria TCR, Francesc Gutiérrez, Laia Sanz, Jaume Font i Éric Abidal van acabar segons, amb el Seat León Cup Racer de l'equip català Baporo i el suport de KH-7, rere l'equip Memac, amb el mateix cotxe, que és el vigent campió de les 24H Series. L'exjugador del Barça va fer dos relleus, dissabte a la tarda (d'una hora i mitja) i a primera hora de la nit (una hora i quart). Va rodar a bon ritme, i va gaudir de l'experiència: “Fins i tot vaig avançar dos cotxes, tot i que no sé si per velocitat o perquè tenien algun problema!”

24 Hores de Barcelona Trofeu Fermí Vélez
1r Precote Motorsport (Porsche 991 GT3 R, Renauer-Renauer-Allemann-Bohn)
662 v.
2n Barwell Motorsport (Lamborghini Huracán, Poole-Abra-J. Bleekemolen-J. Osborne)
a 6 v.
3r Spirit of Race (Ferrari 458 Italia, Coigny-Forgione-Iradj-Dyer)
a 18 v.
4t HTP Motorsport (Mercedes AMG, De Pundert-Bosi-Schneider-Buhk)
a 22 v.
5è Hofor Racing (Mercedes SLS AMG, Frankenhout-Heyer-Eggimann-Kroll-Kroll)
a 27 v.
6è Car Collection (Audi R8 LMS, Felbermayr-Schmidt-Siegler-Tonic-Basseng)
a 28 v.
7è Leipert Motorsport (Lamborghini Huracán, Barth-Ditzler-Krebs-Von Burg)
a 31 v.
8è APO Sport (Porsche 991 Cup, A. Osborne-May-May)
a 36 v.
15è Memac Racing (Seat León Cup Racer, Moutran-Moutran-Moutran-Quaife, 1r TCR)
a 58 v.
18è Baporo Motorsport (Seat León Cup Racer, Sanz-Font-Gutiérrez-Abidal, 2n TCR)
a 63 v.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)