Ral·lis

Ral·li de Sardenya

Solans té una gran oportunitat ‘a casa’

Motor. L’Alguer torna a ser la seu del ral·li de Sardenya, la setena prova del mundial

El ral·li de Sar­de­nya té accent català. D’una banda, l’Alguer torna a ser-ne la seu, per quart any con­se­cu­tiu; de l’altra, la setena prova del WRC és la segona pun­tu­a­ble per al mun­dial júnior, en què Nil Solans i el seu copi­lot, Miki Ibáñez, es juguen un volant ofi­cial en WRC2 per al 2018. El pilot de Mata­de­pera encapçala la gene­ral després de vèncer a Còrsega, i la pecu­liar estruc­tura de pre­mis del mun­dial júnior esti­pula que el líder després de dues pro­ves tindrà garan­tits dos ral·lis amb un Ford Fiesta R5 de M-Sport l’any que ve. No ho tindrà fàcil, perquè el de Sar­de­nya és un ral·li de terra molt dur que Solans no coneix, amb dinou trams (el pri­mer, una superes­pe­cial de dos quilòmetres, aquesta tarda).

En el mun­dial abso­lut, l’atenció està foca­lit­zada en l’estrena de l’expi­lot de VW Andreas Mikkel­sen amb el ter­cer Citroën ofi­cial. Ogier (Ford) és el líder de la gene­ral, al davant de Neu­vi­lle (Hyun­dai) i Lat­vala (Toyota).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)