Ral·lis

MOTOR

Accident de Solans al ral·li d’Alemanya.

Nil Solans i Miquel Ibàñez (Ford Fiesta R2) van haver de retirar-se ahir del ral·li d’Alemanya quan eren tercers en el mundial júnior, tot i que avui podrien reprendre la cursa. L’equip català va acusar un rendiment baix en el seu cotxe. També van sortir de la carretera Dani Sordo i Marc Martí (Hyundai i20 WRC) en el quart tram quan lluitaven pels llocs de podi. Mana Ott Tänak (Ford) amb 5,7 d’avantatge sobre Andreas Mikkelsen (Citroën) i 28,2 sobre Thierry Neuville (Hyundai).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció