Més motor

MOTOR

Àlex Riberas, vencedor a Monza.

El pilot barceloní (Audi R8), fent equip amb Mies i Dries Vanthoor, va guanyar la primera prova de les Blancpain GT Endurance, una cursa de tres hores amb 54 cotxes a la graella. Miquel Molina va encapçalar la primera hora, però el Ferrari que compartia amb Aleshin i Rigon va haver de plegar per una avaria. Dani Juncadella (Mercedes), amb Vautier i Marciello, va acabar onzè; Albert Costa (Lexus), amb Klien i Seefried, dissetè, i Toni Forné (Audi), amb Dimitri Parhofer i Stippler, 37è.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció