Més motor

Laia Sanz és baixa en el ral·li del Marroc per una doble infecció

Motor. Ha de fer repòs absolut durant un parell de setmanes i es perdrà aquesta prova puntuable pel mundial que es disputa del 4 al 9 d’octubre

Laia Sanz és baixa en el ral·li del Mar­roc que es dis­puta del 4 al 9 d’octu­bre per una doble infecció vírica i bac­te­ri­ana. La pilot de Cor­bera del Llo­bre­gat no podrà dis­pu­tar aquesta prova del mun­dial i ha de fer repòs abso­lut durant un parell de set­ma­nes. Laia Sanz va tenir pro­ble­mes físic en el Des­a­fi­a­ment Inca de fa deu dies i va haver d’aban­do­nar. En la nota d premsa feta pública sobre el seu estat s’explica que la tretze vega­des cam­pi­ona del món de trial i cinc d’enduro va con­traure fa uns mesos, una mono­nu­cle­osi infec­ci­osa pro­vo­cada pel virus d’Eps­tein-Barr, que s’ha mani­fes­tat amb fatiga extrema i epi­so­dis de febre, i d’una altra banda, també pateix la febre Q, pro­vo­cada per un bac­teri ano­me­nat Coxi­e­lla Bru­ne­tii, que li ha cau­sat for­tes cefa­lees, nàusees i vòmits.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.