Dakar

GERARD FARRÉS I DANI OLIVERAS

PILOTS DE L’EQUIP MONSTER ENERGY CAN-AM

“Tenim un projecte guanyador en el Dakar”

“Ens hem ajuntat dos amics, ambiciosos, que acumulem molta experiència en el Dakar, amb bons resultats”

“Hi ha moments de riure i altres de més tensió. En moto vas sol però fent la teva feina; en cotxe, el mateix”

Un cas no tan únic
Dani Oliveras no és pas l’únic que ha canviat el manillar pel seient de la dreta. Sense anar gaire lluny, Rosa Romero –antiga companya del gironí i de Farrés a Himoinsa– ha fet el mateix, al costat de la italiana Camelia Liparoti, amb un UTV Open Yamaha. “Aquest any no pensava pas fer el Dakar, però em va sortir l’oportunitat d’anar de copilot, i aquí estic”, diu. “Sap llegir perfectament el road-book i sap navegar. Crec que s’ho passarà molt bé”, valora Oliveras.
El que cal és que des de fora es valori més la tasca del copilot. La seva feina és tan important com la del pilot o un mecànic

Gerard Farrés (Man­resa, 1979) i Dani Oli­ve­ras (Vila­bla­reix, 1987) van viat­jar ahir cap a Lima, on diu­menge començarà el 41è ral·li Dakar. Antics com­panys a l’equip Himoinsa de motos –cinquè i novè el 2018, res­pec­ti­va­ment–, aquest any s’hi estre­nen so...

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.