Més motor

Toyota, sense rival

Motor. Miquel Molina ha de plegar en la primera cursa del mundial de resistència per una topada entre el seu Ferrari GT i un prototip LMP-1

El mundial de resistència (WEC) 2019/2020 va començar amb una cursa de quatre hores a Silverstone, ahir, en què els prototips híbrids de Toyota –l’única marca oficial en LMP-1, la categoria màxima– van aconseguir el doblet. En una cursa condicionada pels xàfecs, Conway, Kobayashi i López van avantatjar els seus companys Buemi, Nakajima i Hartley d’1,9 segons. Berthon, Derani i Duval (Rebellion) van ser tercers, a una volta. En la categoria GTE Pro, Miquel Molina, llavors tercer, va haver de plegar en l’equador de la cursa, quan Oliver Jarvis, amb un Ginetta LMP-1, va mirar de doblar-lo en el revolt de Becketts, amb la pista molla, i el va treure de la pista. El Ferrari 488 que el lloretenc compartia amb Davide Rigon va topar contra les barreres. Porsche va fer el doblet en GTE Pro, amb Bruni i Lietz vencedors.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció