Fórmula 1

Ineos s’expandeix a la F-1

Motor. La marca del multimilionari Jim Ratcliffe, que l’any passat ja va comprar l’Sky de Froome i Bernal, s’alia amb Mercedes

La mul­ti­na­ci­o­nal britànica de pro­duc­tes químics Ineos, pro­pi­e­tat de l’home més ric de la Gran Bre­ta­nya, Jim Rat­cliffe, serà el prin­ci­pal patro­ci­na­dor de Mer­ce­des, l’equip domi­na­dor en la F-1 les últi­mes tem­po­ra­des. Ineo ja va entrar en el món del ciclisme el 2019 com­prant l’Sky i ho va fer amb un èxit indis­cu­ti­ble, ja que la seva jove pro­mesa Egan Ber­nal va gua­nyar el Tour de França a l’estiu.

El con­tracte entre Mer­ce­des i Ineos és de cinc anys i asse­gura el futur de l’escu­de­ria ale­ma­nya, que bus­cava nous acords per poder man­te­nir l’hege­mo­nia de l’equip a banda del que ja té amb Petro­nas.

A banda de l’entrada en el ciclisme i l’acord mili­o­nari amb Mer­ce­des, que va ser pre­sen­tat ahir al Royal Auto­mo­bile Club a Lon­dres, Ineos també patro­cina l’equip britànic de la copa de l’Amèrica de Ben Ains­lie.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.