Motociclisme

Dovizioso es trenca la clavícula en un entrenament de motocròs

Motor. El pilot de Ducati haurà de passar per la sala d’operacions i intentarà escurçar el temps de recuperació davant l’imminent inici del mundial de Moto GP, el 19 de juny a Jerez

Andrea Dovizioso (Ducati), vigent subcampió mundial de Moto GP; s’ha fracturat la clavícula esquerra en una caiguda mentre s’entrenava en motocròs al circuit de Monte Coralli, al Nord d’Itàlia. Dovizioso, de 34 anys, passarà en breu per la sala d’operacions i intentarà escurçar el termini de recuperació amb vista a l’imminent inici del campionat del món, reprogramat per al 19 de juny al circuit de Jerez.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció