Dakar

Al Attiyah es torna a imposar en cotxes al Dakar però retalla poc temps

Peterhansel marca de prop el qatarià i manté uns cinc minuts d’avantatge en la general en una jornada en què Sainz i Cruz van de més a menys

Nas­ser Al-Attiyah (Toyota) ha repe­tit victòria en la quarta etapa del Dakar però no s’ha pogut des­fer del mar­catge d’Stéphane Peter­han­sel (Mini), que manté el lide­ratge amb 4:58 d’avan­tatge després d’una etapa en què els pilots han com­ple­tat més de 800 km entre l’enllaç i l’espe­cial camí de Riad. Peter­han­sel ja havia avi­sat que arris­ca­ria en les dunes per no dei­xar mar­xar Al-Attiyah després de la victòria del qatarià d’ahir.

Car­los Sainz i Lucas Cruz (Mini) han domi­nat la pri­mera part de la jor­nada, però han aca­bat cedint uns tres minuts i s’allu­nyen encara més dels prin­ci­pals favo­rits per a la victòria (36 minuts), tot i que man­te­nen el ter­cer lloc. Nani Roma (Mini), per la seva banda, s’ha col·locat desè després de com­ple­tar una bona etapa, 12è a 13:40 d’Al-Attiyah.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)