Dakar

Al-Attiyah torna a guanyar, però només retalla dos minuts a Peterhansel

El francès afrontarà l’última etapa del Dakar amb quinze minuts de marge sobre el qatarià

Nas­ser Al-Attiyah (Toyota) ha sumat la sisena victòria en aquesta edició del Dakar –cinc eta­pes i el pròleg–, però només ha reta­llat en dos minuts la diferència que tenia res­pecte Stéphane Peter­han­sel (Mini) en la gene­ral en aquesta penúltima etapa entre Al-Ula i Tanbu de 464 km, l’espe­cial més llarga. El qatarià i el francès s’han tor­nat a estar entre els millors durant tota l’etapa, però només en els dar­rers trenta quilòmetre Nas­ser Al-Attiyah s’ha pogut posar al davant i dis­tan­ciar-se del seu rival. El qatarià ha gua­nyat i ha superat per 1:56 al francès que ha arri­bat segon. Stéphane Peter­han­sel afron­tarà l’última etapa amb una avan­tatge de 15:05 sobre Nas­ser Al-Attiyah.

La ter­cera posició en l’etapa ha sigut pel madri­leny Car­los Sainz i el copi­lot català Lucas Cruz (Mini) que han aca­bat a 2:26 i man­te­nen el ter­cer lloc en la gene­ral a més d’una hora. El sud-africà Giniel de Villi­ers i el català Àlex Haro (Toyota) han arri­bat a 13:30 del gua­nya­dor.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.