Fórmula 1

Vistiplau a les modificacions de la pista del Circuit

Robertson i Uncini, els representants de la FIA i la FIM, han visitat el traçat i s’han mostrat satisfets

Les modi­fi­ca­ci­ons i can­vis que s’han fet en el Cir­cuit Bar­ce­lona-Cata­lu­nya durant el mes de gener han rebut el vis­ti­plau tant de la Fede­ració Inter­na­ci­o­nal d’Auto­mo­bi­lisme (FIA) com de la Fede­ració Inter­na­ci­o­nal de Moto­ci­clisme (FIM). Els tre­balls rea­lit­zats, prin­ci­pal­ment con­cen­trats al revolt 10, eren per homo­lo­gar la pista de cara a la tem­po­rada 2021.

Aquest matí Stu­art Robert­son, com a res­pon­sa­ble de segu­re­tat de cir­cuits i ral·li de la FIA i Franco Uncini, en qua­li­tat de res­pon­sa­ble de segu­re­tat de la FIM, han ins­pec­ci­o­nat el cir­cuit i les modi­fi­ca­ci­ons fetes. Tots dos han agraït les actu­a­ci­ons que s’han rea­lit­zat i han feli­ci­tat el Cir­cuit pel tre­ball que fa per bus­car un equi­li­bri entre les dues dis­ci­pli­nes del motor, i garan­tir la màxima segu­re­tat.

A més de la nova vari­ant del revolt 10, que ha dei­xat enrere les dues que exis­tien fins al moment, també s’han fet dife­rents actu­a­ci­ons de menor enver­ga­dura, i la modi­fi­cació del piano del revolt 13, com­plint amb les direc­trius i reque­ri­ments de la FIA.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)